"הלילה הולך להיות שמח" • סכסוך בתי וורשא: בית המשפט פסק

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on "הלילה הולך להיות שמח" • סכסוך בתי וורשא: בית המשפט פסק
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית משפט השלום בירושלים השית על שרון נחמיה לשלם סכום של מאה ועשרים וחמישה אלף ש"ח לאיש העדה החרדית אברהם הירשמן וכן לשלם שכר טרחת עורך דין והוצאות משפט בסך של שש עשרה אלף ש"ח.

    בכתב תביעה שהגיש הירשמן לבית משפט השלום בירושלים באמצעות עו"ד איתמר בן גביר, נטען כי במשך תקופה ארוכה התרחשו מעשי פגיעה עקב סכסוך בבתי וורשה, וכתב התביעה מגולל מעשי תקיפה כלפי הירשמן שביתו אף הוצת. נטען כי המשטרה פעלה ברשלנות ולא ניהלה חקירה רצינית והתייחסה בזלזול לתלונותיו של הירשמן.

    באשר לשרון נחמיה ומתנדב במשטרה, כתב התביעה הושתת על פסק דין פלילי שקבע אשמתו של נחמיה בהפרת אמונים בכך שבתאריך 25.10.11 ידע נחמיה שאנשיו מתכוונים לתקוף את הירשמן, הוא ביקש להתנדב למשמרת של אותו היום תוך שהוא מציין בפני ראש המשמרת שהלילה הולך להיות שמח, ומסר לשוטר אחר שהוא ביקש להתנדב כדי שיהיה לו אליבי לכך שלא הייתה לו מעורבות לעניין התקיפה, מאוחר יותר הותקף הירשמן בידי קבוצת התוקפים והמתנדב נחמיה כיוון את התוקפים ועזר להם להעלים ראיות. נחמיה הואשם בעבירה של הפרת אמונים אך עקב הסדר טיעון מקל עם מח"ש נקבע כי לא יורשע והוטלו עליו עבודות שירות לתועלת הציבור.

    בכתב התביעה שהוגש נטען כי נחמיה פעל בזדון, אחראי למעשה התקיפה, ואף התרשל במילוי תפקידו, באשר למשטרה נטען כי זאת הפרה חובה חקוקה והתרשלה לאורך כל הדרך כאשר התעלמה מתלונות הירשמן ואף עצרו אותו.

    כאמור בית המשפט קיבל את התביעה נגד שרון שהתעלם מהתביעה וחייב אותו בתשלום פיצויים להירשמן בסך של 125,000 ש"ח ועוד 16,000 ש"ח הוצאות משפט.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הירשמו פושע כל היום עסוק בלעשות רע לאנשים

    2. 1

      יהודה, או שאתה לא מכיר את הירשמן או שאתה גורי!!!